Friday, January 30, 2009

salam perkenalan dari saya...

syukur alhamdulilah... dengan berkat kesabaran dan penuh penantian yang begitu lama untuk saya menerbitkan blog saya ini sendiri, akhirnya maka semalam terhasil lah blog ini duniaku yang akan menjadi kenangan dan tanda ingatan dari saya untuk anda semua... rasa bahagia apabila blog ini terhasil atas desakan rakan serumah saya yang mahu saya meluahkan rasa hati yang tersirat kepada anda semua melalui laman blog saya duniaku... dalam blog ini anda akan membaca luahan hati saya yang penuh dengan warna suka dan duka dalam menempuhi kehidupan ini... ya, hidup ini penuh dengan warna suka dan duka... sering berputar bersilih ganti... saya antara berjuta insan dunia yang telah melalui pelbagai warna dalam hidup ini... warna-warna ini telah banyak memberikan kenangan dalam hidup ini... hidup ini umpama seperti sebuah roda... adakalanya kita diatas dan adakalanya kita dibawah... benarlah seperti kata pujangga; hidup ini sememangnya terbina antara pahit dan manis... jika selalu sahaja manis hati akan menjadi bosan namun jika selalu sahaja pahit hati akan menjadi rawan... maka kita sebagai manusia seharusnya bersedia menerima warna-warna akan singgah dalam hidup kita ini biarpun kita tidak dapat menerimanya... disini buat pertama kalinya saya dengan rasa rendah diri dan penuh rasa keampunan ingin menghulurkan salam perkenalan kepada anda semua terutamanya kepada rakan-rakan baru saya dan tidak mampu saya lupakan sahabat-sahabat lama yang ada di serata pelusuk dunia ini... kenangan bersama anda masih dihati meski kita terpisah kerana desakan waktu dan keadaan demi mengejar sebuah cita-cita... fahamilah bahawa hati ini tidak pernah melupakan kalian meskipun seribu musim berganti... kenangan hidup susah dan senang bersama sentiasa tersemat dihati ini... diri ini sentiasa merindui kalian...akhir kata salam perkenalan dari saya shahrilazuwan...

No comments:

Post a Comment